Home Odbiór przesyłki

Odbiór przesyłki

Jak wygląda odbiór przesyłki od kuriera?
Zapoznaj się z tą procedurą zanim odbierzesz swoje zamówione produkty.

Zaleca się, aby kupujący sprawdził stan odbieranej przesyłki w obecności kuriera. Należy zwrócić wówczascszczególną uwagę na opakowanie zewnętrzne:

  • stan opakowania – czy nie jest przedarte, pogięte, wgniecione, przedziurawione, przemoczone, czy nie posiada śladów otwierania itp.);
  • taśmy – czy nie są przerwane, przecięte;
  • ilość – czy zgadza się liczba paczek (w przypadku zamówień składających się z kilku paczek).

Jeśli opakowanie odbieranej przesyłki budzi Twoje zastrzeżenia odmów przyjęcia paczki lub odbierz paczkę spisując wraz z kurierem protokół szkody - przykładowy protokół szkody. Ważne, aby protokół był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską.

Natomiast jeśli opakowanie nie budzi zastrzeżeń można podpisać odbiór paczki.
Zaleca się sprawdzenie czy przesyłka jest kompleta, bez żadnych uszkodzeń, dlatego otwórz i sprawdź ją przy kurierze.
Prosimy pamiętać, że sprawdzenie zawartości paczki jest możliwe tylko i wyłącznie po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku usługi pobrania, po uregulowaniu opłaty.

Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, prosimy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera najlepiej tego samego dnia w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić.
Jednakże wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjechaniu kuriera, mogą zostać uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki.

Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić obsłudze sklepu. W przypadku wypełnienia protokołu, prosimy jak najszybciej poinformować o tym fakcie nasz sklep.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące odbioru lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: + 48 61 867 40 40, mailowego:
sklep@folnet.pl lub osobistego w siedzibie naszej firmy.

Godziny pracy Działu Obsługi Klienta:
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 08:00 do 16:00.
Nieczynne w soboty, niedziele i święta.

Siedziba firmy:
FOLNET Sp. z o.o. Sp. k
ul. Cisowa 18
60-185 Skórzewo
NIP 777-322-31-60
Regon 301996423
KRS 0000404046